mylifewithmyself

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Ella - 14 oktober 2012 10:45

Jao, detta är min lilla blogg. Jag hoppas att ni kommer

att digga den med respekt :D Ja det kommer nog att handla

lite om vad jag gör och sånt där irl grejs :) Dålig förklaring :3

Jag kan börja med att ladda upp bilder från skype :D


       

Alltså omg alla dampar o.-

Alltså den smileysen som typ har knytnäven

precis under hakan elr något...alltså den ska peka finger..

Tro inte att jag är rassist nu eller något sånt...det är

bah kul att bråka med de där killarna..jag och Filippa var ett lag C:

 

Presentation


Hejsan Hoppsan! Jag är en tjej på 10 snart 11 vintrar och jag har denna bloggen! Den kommer att handla mest om mitt irl liv! ;D Enjooooyy för full hals

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Nu kommer en fråga! òwó Vilken är din favvo maträtt! SVÅÅÅRT! MWAHAHAHAHA!
 Tacos
 Spagetti med köttfärssås
 Kött o potatis
 Pizza
 Pannkakor
 Våfflor
 Mat -...-
 Mackor
 Pasta
 Soppa
 Det du >;D
 Har ingen.
 GILLAR FÖR MÅNGA!! D:
 VARFÖR I H*LVETE SKULLE JAG SVARA PÅ DET!!??
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards